Click here to buy Framgångsrik nätdejting

thelifeofe.blogg.se

Början på något riktigt stort!!!

Kategori: Allmänt


The Life Of E - Skapelsen bakom

Denna blogg kommer vara baserat på mig själv. Grundtanken bakom detta bloggskapande är två saker.

1.) En dokumentation av mig själv. Dels för att kunna vara så pass produktiv så jag kan använda detta som ett underlag för bok/film-produktion längre fram. 

2.) Ett enkelt sätt att tjäna pengar över internet. 

 

Men för att börja berätta lite mer om VARFÖR jag tyckte en blogg skulle bli bra för mig. Med tanke på att jag alltid har gillat att skriva men är värdelös på att hålla ordning bland papper och liknande så tänkte jag; "Aha, en blogg!!" Det borde ju vara rätt smart. Här kan jag ju "förvara" alla mina tankar utan att klantigt nog tappa bort min lilla "note" där jag skrev den där briljanta ideén som jag var stensäker på skulle ge mig min första miljoner. Haha. Nej, det kanske inte riktigt är därför jag ska ha den, utan mer för att ventilera saker men även använda den som ett bollplank åt mig själv. 

Saken är den att jag faktiskt har haft en blogg sedan innan. Har dessutom haft relativt många besökare. Men jag är så fruktansvärt dålig på att komma ihåg att göra inlägg, så inom ett halvår så var den bloggen "död". Nu hoppas jag på att kunna ha aktiva besökare igen, så det blir kul att skriva. Och en sak kan jag faktiskt lova er. Ni kommer ha roligt när ni läser, samt så kommer det vara intressant läsning. 

Jag säger som Wiz gör. 

Ha en underbar kväll!!

Mvh E

 

KOMMENTARER:

  • Blogg.se säger:
    2014-03-09 | 22:32:01
    Bloggadress: http://blogg.se

    Lycka till med din nya blogg!

Kommentera inlägget här: